جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
سرویس : هرمزگان
کد خبر : ۱۷۴۰۲۴
گزارشگر : ۳۸
باهدف جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا اجرایی شد؛

پاسخگویی غیرحضوری به درخواست‌های مددجویان از طریق سامانه الکترونیکی کمیته امداد

(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۱۶

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان از اجرایی نمودن روش‌های الکترونیکی جهت به حداقل رساندن مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان به کمیته امداد و باهدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان به برنامه‌های این نهاد برای تأمین سلامت مددجویان و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا اشاره و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در حال حاضر زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری فراهم‌شده است و مددجویان این نهاد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی " e.emdad.ir " درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت نمایند و مددکاران این نهاد نیز در اسرع وقت به درخواست‌های آنان رسیدگی نموده و پاسخگو خواهند بود.

پایان بابیان این مطلب که تمام خدمات کمیته امداد به‌صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرارگرفته است و تا پایان بحران شیوع بیماری کرونا در کشور پاسخگویی غیرحضوری به درخواست‌های مددجویان ادامه خواهد یافت، افزود: در سامانه خدمات الکترونیکی این نهاد امکان ثبت درخواست‌های مددجویان جهت دریافت خدمات متنوعی شامل: کمک‌هزینه تهیه جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، وام ضروری، مشاوره، خدمات فرهنگی، اشتغال، حمایت‌های خاص و موارد دیگر در نظر گرفته‌شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۷۷ خانوار با جمعیت ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان بوده و حدود ۷۰ درصد از این جمعیت ساکن مناطق روستایی می‌باشند که از مجموع خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، تعداد ۶۶ هزار و ۹۵۲ خانوار مددجویان عادی کمیته امداد بوده و ۲۵ هزار و ۲۵ خانوار دیگر نیز مشمولین تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور هستند که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌باشند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : ۶۶۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید